At the dark end of the street

Efter att ha stödat här hemma och diskat och rent allmänt varit extremt duktig så sitter jag nu och skriver på mitt samhällsarbete. Snart helt klar med det, det ska bli så extremt skönt att ha det gjort! Lyssnar samtidigt på the Commitments och ja. beklagar mig över att det finns så himla mycket hjärtlösa och känslokalla människor helt enkelt.

Måste erkänna att jag faktiskt är lite trött, även om jag sov till tjugo över elva idag. Vilket inte är likt mig! Eller ja, på senare tid skulle man kunna påstå att det är likt mig, men inte annars. Egentligen har jag ingenting att skriva. Dessutom tror jag inte att det finns många som bryr sig det minsta om det jag faktiskt har att skriva. Men ja, detta är ju för min egen skull. Mest för att jag har så extremt tråkigt.

Är lite trött på att jag inte vet vilken årstid jag befinner mig i. Jo, jag vet vilken årstid det är meningen att det ska vara. Men ja. Det känns som höst och det är januari. Säger väl en del! Jag vill ha sommar. Så vilken årstid det än skulle vara så hade jag inte varit nöjd om det inte var sommar.

Men ja, nu insåg jag att jag nog gjort en hel del grova fel i min uppsats. Men det är bara ett ord som ska ändras. Srebrenicamassakern. Det var inte en massaker, vilket serberna ett långt och ivrigt tag försökte kalla det. Nej, det var ett folkmord. Japp. Nu ska jag återgå till det förflutna och alla hemskheter det har att komma med. Misär är ju någonting som vi inte kan få nog av här i världen, verkar det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback