2011

Har väl glömt säga gott nytt år, så ja... gott nytt år!

Tänkte skriva någon slags sammanfattning på 2011. Men nu när jag tänker tillbaka så kommer det bara bli så himla random! Så himla mycket som hände 2011 så det är faktiskt helt sjukt! Så ja, 2011 var ett ganska slumpmässigt år, allt möjligt hände. jag fick se konst i massor och det har fyllt min själ endast med lycka! men jag kan lugnt sagt säga att 2011 har varit fyllt med en hel del positivt. Tyvärr negativt också, men inte alls i samma mängd!

Ja, 2011 var ett ganska så bra år. Men jag har en känsla av att 2012 kommer bli så himla mycket bättre!

Ja, då stannar vi där; 2012 kommer vara ett fint år. Puss på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback