Say wut

Ja hejsan.
Nu har jag då äntligen skaffat en blogg. Idén uppkom hemma hos Philip och nu så har jag tagit tag i saken och faktiskt gjort en. Har suttit och pillat med koder och massa sånt för att få det ultimata utseendet. Nä kanske inte, men så att det ska se någorlunda okej ut i alla fall! Och så ritade jag en random figur som ska bo längst upp på min blogg, hoppas h*n trivs!

För att droppa massa random info så har jag slagit in alla julklappar, umgåtts med min mamma och min moster samt börjat kolla på sagan om ringen som går på någon kanal på tv. Nu ska jag nog fortsätta göra det och samtidigt umgås med min bror som spelar WoW. WoW är inte speciellt kul, bara så ni vet! Testa inte. Eller ja, jag kom till lvl 5 (för att droppa ännu mer random info) och gav upp. Det ska ju inte börja bli kul förrän man levla alla möjliga levlar, vilket man inte pallar då där finns typ 85 (tror jag?).

Okej, nog om det, puss och god jul för det är jul imorgon och man ska äta god mat. Det vill säga: GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback