ChaChaa

Sitter i mitt rum. Det är svinkallt härinne, vilket kan vara lite jobbigt om man är en liten mupp. Men jag är en stor och stark kvinna så det är lugnt. Nä skoja bara, jag fryser röven av mig, men what to do?

Aja, idag har jag färgat håret, eller ja, utväxten. Sen stack jag till Philip och nu är jag hemma igen. En extremt händelserik dag. Nyår om två dagar säger appen på mobilen. Men det kunde jag nog räkna ut själv.

Men ja, nu är det ju ångest innan nyår och sen kommer det bli efter-nyårs-ångest för då har jagbara nio dagar på mig att plugga röven av mig inför uppsamlingsprovet dagen innan skolan. provet dagen vi börjar skolan samt samhäll, engelska och projektarbete. Nu kan jag lika bra hämta pistolen jag har i garderoben och skuta huvudet av mig. Nä nu ljög jag. Jag ska inte skjuta huvudet av mig. Hade aldrig orkat resa mig för att hämta pistolen. Nä skoja igen, jag har ingen pistol.

Vad annars. Råkade av misstag smörja in mig med brun utan sol igår (även känt som BUS). Det var ju en ganska trevlig chock och en jävla massa skrubb i duschen. Tror inte ens att allting försvann. Vilket helvete!

När jag ändå håller på att klaga så tror jag att jag lider av nackspärr i endast vänster sida av nacken, om nu det skulle vara möjligt.

Men vafan! Inte för att jag brukar ha nyårslöften eller nått sånt. Eller jo.. kanske. Förra året var väl mitt nyårslöfte att sluta äta godis men det tog jag ju inte på allvar hehe. I år ska jag bli mästare på att göra macarons, de ska bli så godaa! Sen ska jag och mina stöa små mupp-vänner ha macaronparty hemma hos mig och ha kul som tusan. Åhh, vad skoj vi ska ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback